DIA DE LA PAU 2024 – Cicle Inicial 1r

Avui, dia 30 de gener, és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau i l’Escola La Canonja ha volgut fer la seva crida particular i posar el seu granet de sorra per tal de poder aconseguir aquests objectius.

Per aquest motiu hem sortit al pati per llegir un manifest en contra de la violència i hem alçat banderes blanques per demanar que s’acabin totes les guerres.

Durant la setmana passada es van estar treballant a tota l’escola diferents valors i com es pot treballar per la Pau. A 1r se’ls va encomanar, a més a més, que preparessin aquestes banderes blanques, on cadascú va posar la seva mà per demanar la Pau. També han fet les seves pròpies banderes blanques, on han escrit i dibuixat missatges per demanar la Pau.