DE COLÒNIES A CAMBRILS – Cicle Inicial 2n

Durant dos dies i una nit els nens i nenes de 2n han estat de colònies a la casa “La Marinada” de Cambrils. Per molts ha estat la seva primera experiència dormint fora de casa i tots estaven molt emocionats.

Vam enfilar de bon matí cap a Cambrils amb l’autobús, on ja van començar a cantar i fer gresca. De seguida vam arribar a la casa de colònies i després de baixar l’equipatge vam conèixer l’equip de monitors que ens acompanyarien durant les activitats. Ens van ensenyar totes les instal·lacions i van explicar les normes, que tots van seguir molt bé durant tota l’estada.

Després de col·locar a cadascú a la seva habitació, desfer el sac i desar la maleta, va arribar l’hora de dinar. Tots l’estaven esperant amb candeletes i amb la gana que tenien s’ho van acabar tot! Per fi, després de dinar, els monitors ens van portar fins a la platja, on nens i nenes van aprendre a fer unes figures molt maques a la sorra. Van fer formes i animals de tota mena i van treballar en equip per poder fer estructures impressionants.

De tornada vam berenar i després van tenir una bona estona de temps lliure per jugar a les instal·lacions de la casa; a vòlei, a futbol, a la corda, xanques… I fins i tot alguns van escriure al seu diari tot el que havien fet durant el dia! Després de sopar va ser el moment de fer el joc de nit i d’anar a la discoteca, i tot i que estaven molt cansats van treure força perquè en tenien moltíssimes ganes!

A l’hora de dormir nenes i nens van caure rodons fins a l’endemà. Va tocar recollir els sacs i tornar a fer la maleta… Però alguna cosa passava! Ningú tenia sabates! Quan per fi les van trobar van anar famèlics a esmorzar. Després els monitors ens van tornar a portar a la platja per buscar tresors marins. Pedres, animalons, closques algues… Vam trobar un munt de coses!

Després de dinar vam jugar una estona i ja va ser hora d’acomiadar-nos. Tothom s’ho havia passat genial, però també tenien moltes ganes de tornar a casa i descansar!