CASAL FRANCIS – Cicle Superior

Durant el passat mes de febrer, en Francis, en representació del casal del municipi s’ha apropat a la nostra escola per impartir unes xerrades sobre la importància de la inclusió, les bones relacions entre companys i companyes i sobre la importància de la cohesió de grup per apropar-nos a una societat i món més solidari i comprensiu amb tots i totes.

A través d’unes preguntes inicials que en Francis formula al grup va introduint el tema poc a poc, fins arribar a tractar el tema amb dos o tres casos propers a l’alumnat. Per finalitzar les sessions sempre s’acostuma a elaborar un petit protocol de “bones pràctiques” socials entre el grup per mantenir la bona relació que en Francis genera durant la intervenció.