BON ESTIU! – Cicle Superior 5è i 6è

Avui és l’últim dia de curs! Per aquest motiu, l’alumnat de Cicle Superior ha gaudit d’un dia una mica diferent per tal de celebrar que finalitza aquest curs 2025-2026, i que alguns dels infants ja marxen a l’institut.

Al llarg del dia, els nens i les nenes han aprofitat per fer alguns jocs a la classe i passar els últims moments del curs amb els seus companys i companyes. Després, han sortit al pati a fer un pica-pica organitzat pels mestres i menjar un gelat ben refrescant!

Quan s’ha acabat l’estona d’esbarjo, l’alumnat ha tornat a les aules per acabar de recollir els últims materials i acomiadar-se dels mestres que han tingut durant el curs. Heu treballat molt tots i totes i us mereixeu unes molt bones vacances d’estiu! Ens retrobem al setembre!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut