BANDEROLES ESCOLARS: MISSATGES DE PAU – Cicle Superior 5è

Avui dia 30 de gener del 2024, compartim amb vosaltres l’encantador projecte que ha unit els nostres alumnes: les banderoles de pau. Cada una d’aquestes peces artístiques és una expressió visual del desig compartit d’una generació per construir un món millor.

Les banderoles, creades amb passió i compromís, estan plenes de missatges de pau que reflecteixen les experiències i valors únics dels nostres alumnes. Cada color, cada paraula, conta una història personal i universal alhora. Són com veus que criden a un futur més harmoniós.

A través d’aquest projecte, els alumnes no només han creat art, sinó que han donat veu als seus somnis i esperances. Les aules es van transformar en tallers de col·laboració, on la creativitat va ser la guia per a la construcció d’un missatge comú de pau.

Ara, quan camineu pels passadissos de la nostra escola, deixeu que les banderoles us recordin la força de la unitat i la bellesa de somiar amb un món més pacífic. Cadascuna d’elles és una petita peça d’art que celebra la diversitat d’idees i la universalitat de la pau.