Aquesta setmana els nens i nenes de 4t hem viscut una experiència molt especial a l’Auditori de Barcelona, participant en el projecte Cantània.
Després de molt de temps preparant les cançons a l’escola, va arribar el gran dia! Primer vam fer un assaig amb la resta d’escoles participants per acabar de coordinar tots els detalls. Més tard, ens vam posar al nostre lloc per interpretar la cantata, i vam començar a cantar amb molta il·lusió i emoció davant del públic.
Va ser una experiència molt emocionant i inoblidable, plena de música, nervis i alegria. A més, algunes famílies van poder venir a gaudir de l’espectacle i compartir amb nosaltres aquest moment tan especial.
Estem molt contents i contentes d’haver format part d’aquesta experiència tan bonica!


