ACTE DEL DIA DE LA PAU – Escola La Canonja

Avui, 30 de gener de 2024, la nostra estimada directora va encapçalar un esdeveniment que cada any resta gravat a la memòria de la nostra escola. L’alumnat de 1r, 3r i 5è han elaborat i llegit un manifest apassionat, per tota l’escola. Aquests joves artistes també van plasmar les seves visions de pau amb una pancarta plena de color, acompanyades de dues banderes amb motius pacífics, com mans pintades i coloms de la pau.

La creativitat infantil podrà gaudir-se durant un dies al hall de l’escola amb la intenció d’emplenar l’escola de missatges d’harmonia, tolerància i respecte. A la pista, la lectura del manifest es va convertir en un espectacle impactant, amb els estudiants ballant al ritme de cançons de pau com la que aquests dies s’ha sentit al “Sona-Sona” VOLEM LA PAU de Dani Miquel.

Per mantenir viva la inspiració, totes les banderes i pancartes seran exposades amb orgull al hall de l’escola, creant un record visual de la nostra determinació comunitària i unitat per construir un món pacífic.

Avui, no només celebrem el Dia de la Pau; esdevenim un far d’inspiració per als altres. Cada pinzellada, paraula i pas ens acosta a la materialització del món pacífic que tots anhelem.