El dimarts 9 de juny, l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior ha pogut gaudir de l’obra de teatre A foc lent!, oferta per Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya. L’obra de teatre ha tingut com a objectiu conscienciar l’alumnat sobre les normes i mesures d’actuació durant les festes de Sant Joan i quan es fa ús de petards.
En finalitzar l’obra de teatre, diversos membres de la Guàrdia Municipal, el SEM, la Creu Roja i l’agrupació de Diables de la Canonja han donat consells sobre com ha d’actuar l’alumnat per si es crema, li entra una espurna a l’ull o si es fa una contusió a causa d’un petard. A més, els diables han indicat com han d’anar vestits en un correfoc, a quina edat s’han de tirar els petards i quines són les categories d’aquests (F1, F2 o F3).
Aquesta ha sigut una manera molt lúdica i entretinguda per tal que els nens i les nenes que han gaudit de l’obra de teatre sàpiguen com actuar amb responsabilitat i de manera cívica en situacions de pirotècnia. Agraïm a Protecció Civil per haver-nos donat l’oportunitat de gaudir d’aquesta obra!


