ACTIVITAT PLÀSTICA PROJECTE SALVADOR MARTORELL – Cicle Superior 6è

Per tal de finalitzar el projecte de Salvador Martorell, l’alumnat de 6è d’Educació Primària ha dut a terme una activitat relacionada amb l’àrea d’educació visual i plàstica, dinamitzada per la directora del centre, l’Elisenda Virgili.

En aquesta activitat, els nens i les nenes s’han posat a la pell de l’escultor de La Canonja. Primerament, han repassat continguts clau que han treballat al llarg del projecte i que de retruc, els ha servit per inspirar-se a l’hora de dur a terme la tasca. Seguidament, els infants han realitzat una cadena de paper en tres dimensions a partir de l’escultura Cadena de l’artista. A continuació, mitjançant una fotografia de l’obra Nu de dona, els nens i les nenes li han dissenyat, dibuixat i pintat un vestuari personalitzat.

La realització d’aquesta activitat ha sigut una manera vivencial d’aplicar tots els aprenentatges que han desenvolupat al llarg del projecte, a més de posar punt final homenatjant a l’escultor Salvador Martorell. Com podeu observar a les fotografies, tenim uns artistes ben creatius a l’Escola La Canonja! Gràcies a tots i totes les persones involucrades en aquest projecte per tal de fer-lo possible!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut