JORNADES CULTURALS – Cicle Inicial

Aquest any les Jornades Culturals estan servint per treballar els Objectius de desenvolupament Sostenible. A Cicle Inicial hem organitzat diferents tallers internivell per poder treballar-los de manera dinàmica i eficient.

Un taller d’alimentació saludable on han fet un pinxo de fruita i un quadre amb aquarel·les, un taller sobre les dones científiques on s’han dibuixat i fet un coet amb un rotllo de paper de vàter i un taller de reciclatge on amb cartó i taps d’ampolles han construït i decorat el seu propi tauler de 3 en ratlla. Per realitzar aquests tallers s’han barrejat els infants de 1r i 2n de les diferents classes i han pogut relacionar-se entre ells de manera diferent a l’habitual, descobrint quin munt de coses poden fer uns i altres i que treballen superbé tots junts.

Han sigut tres dies molt entretinguts i on nens i nenes han après un munt de coses! Ens han agradat molt les Jornades Culturals!

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut