ORIENTACIONS 3r i 4t (NOVETATS)

NOVETATS!!

(cliqueu)

Benvolgudes  famílies!

Us fem arribar aquest full d’activitats per a que els vostres fill i filles puguin anar fent durant el període de tancament de l’escola, us demanem la vostra col·laboració ja que hem de donar importància als hàbits d’estudi i treball diari.Niños felices leyendo un libro imaginativo vector gratuito

Una manera de passar aquests dies a casa és establir una llista de rutines amb l’objectiu d’anar creant hàbits que ens ajudin a aprofitar al màxim aquest confinament derivat del coronavirus. Per tant és important elaborar un horari setmanal amb les activitats i rutines que cal tenir en compte: temps per fer deures, per ballar i fer esport, temps lliure, ajudar a les tasques de casa… igualment és molt important no deixar de banda aspectes com la higiene i vida saludable ni els horaris dels àpats.

Us donem les gràcies per la vostra implicació. Penseu que  tant l’ equip directiu com els i les mestres de l’escola estem treballant per intentar adaptar-nos dins d’aquesta realitat que canvia constantment.

Una càlida abraçada!

L’ equip de mestres:

(música nuria.rue@escolajosepventallo.cat / educació física aina.verge@escolajosepventallo.cat   anglès marta.gimeno@escolajosepventallo.cat  / e.especial  imma.aymerich@escolajosepventallo.cat )

INDICACIONS

• Les activitats en paper haurien de portar la data i el títol, es poden fer en una llibreta o en fulls blancs  numerats i ben guardats en una carpeta.
  • Les activitats amb ordinador es poden fer a l’espai personal del Drive de l’alumnat (us enviarem un email recordant l’usuari, la contrasenya i com accedir-hi) o bé anar-les enviant a través d’email als tutors:

Català i Castellà

Anglès

• Cartel de la cultura de inglaterra para los viajeros vector gratuitoVisitar pàgina http://www.ceip-diputacio.com/portada%20idioma.htm i fer activitats de vocabulari per repassar.
  • També es pot anar a la pàgina https://www.learningchocolate.com per aprendre vocabulari de tots els temes que us interessin. Comenceu per FOOD and CLOTHES 3r. MEANS OF TRANSPORT and JOBS 4t.
  • Anar al Google Earth. Viatja a LONDON i buscar i visitar amb el google street els monuments i edificis més famosos que has vist a l’ambient d’anglès. Big Ben, Buckingham Palace, St. Paul’s, Tower Bridge, Tower of London, Picadilly Circus, National Gallery, Hyde Park, London Eye. Viatja virtualment.

Matemàtiques

Per repassar

Coneixement del MediLos niños plantan árboles. lindos niños y niñas con espadas y regaderas. el concepto de ecología y medio ambiente. vector gratuito

A classe hem començat a treballar el tema de les Plantes, vam donar algunes fitxes i afegim les següents propostes:

Experimentació i Art

• Fer un dibuix del conte dels Jocs Florals.
  • Jugar amb jocs de taula, puzzles, tangram, lego, robots, maquetes…
  • Plantar una llavor i anar recollint i explicant els canvis que es produeixen. Fer un recull de fotografies. Alguns ja tenen experiència de l’ambient d’Atlas, però us deixem un enllaç on explica com fer-ho:  https://youtu.be/AwxA9rSDe4A

Maestra con escuela infantil Vector Premium

Educació física

• Fer un circuit amb materials que tingueu per casa.
  • Jugar a les pel·lícules, a passar la corrent, a les estàtues, etc.Actividades de yoga para niños vector gratuito
  • Preparar reptes per tota la família!
    1r REPTE: intentar fer 5 tocs amb el peu amb una pilota (de tennis, de futbol, de voley…la que tinguis per casa).

(Si us animeu a fer alguna d’aquestes propostes us proposem que feu alguna foto o vídeo fent-la! ens encantarà poder veure la vostra imaginació!)

Les imatges o vídeos les podeu anar afegint a aquesta carpeta compartida. També podeu veure les fotos i vídeos que van penjant els vostres companys i companyes de l’escola! Només us demanem si us plau que sigueu responsables i no esborreu cap imatge ni vídeo que no sigui vostre, moltes gràcies i ànims!

Activitats amb el mòbil o la Tauleta

Activitats de programació (que hem fet a classe)