VISITA LA PEDRERA
21/11/24
El dijous 21 de novembre els nens i nenes de cicle inicial vam anar a Barcelona a visitar la Pedrera i a continuació vam dinar al Parc Güell. Va ser un dia molt especial ja que vam aprendre molt sobre Antoni Gaudí. Per veure les… Llegeix més»
ANEM A COLLIR OLIVES
22/10/24El 22 d’octubre els nens i nenes de cicle inicial hem anat a collir olives al camí d’Antius, on l’àvia del Biel té oliveres.
Va ser un mati molt divertit i vam venir carregats d’olives i herbes aromàtiques per poder preparar-les.
Si voleu veure les fotos de… Llegeix més»
Sortida a Can Puig

El dimecres 9 d’octubre hem visitat la casa de colònies de Can Puig a Sant Salvador de Guardiola.
Ens han preparat una gimcana amb activitats relacionades amb les cases del món.
Hem gaudit molt! Podeu veure les fotos fent clic aquí.
SORTIDA PELS VOLTANTS DE CALLÚS
24/09/24El dimarts 24 de setembre els nens i nenes de cicle inicial hem anat a fer una caminadeta pels voltats de Callús, hem collit figues i hem arribat fins al bosc del Filadó.
Aquí teniu unes quantes imatges, cliqueu a la imatge inferior per veure-les.
Llegeix més»
La maleta de l’aigua al riu Cardener
17/06/24
Els nens i nenes de 3r i 4t vam fer l’activitat ‘La maleta de l’aigua’ al riu Cardener.
Vam aprendre sobre la diversitat i quantitat de vida que hi ha al riu i vam entendre la importància de respectar el seu hàbitat. També vam veure els… Llegeix més»
Sortida al Museu de la Ciència COSMOCAIXA
10/05/24El divendres 3 de maig, l’alumnat d’infantil va anar al Museu de la Ciència Cosmocaixa de Barcelona, per gaudir de les propostes científiques de l’espai CLIK on van experimentar amb l’aire, l’aigua, el pes, la llum,… També van poder visitar la zona dels dinosaures, on els van fer una breu explicació de les característiques principals.
Els infants van gaudir d’un dia de ciències fantàstic, en un espai diferent.
(feu clic a la imatge per veure les fotos)
Sortida Museu d’Història
22/03/24
El dimarts dia 19 de març vam anar al Museu d’Història de Catalunya on vam treballar l’evolució de la tecnologia al llarg del temps amb el taller ‘Del sílex al xip· .
També vam aprofitar per esmorzar al Parc de la Ciutadella.
Ens ho vam passar molt… Llegeix més»
Dijous llarder
16/02/24Els nens i nenes de Cicle Mitjà vam fer una caminada fins a la colònia Antius per celebrar el dijous llarder.
Voleu veure què bé que ens ho vam passar? Feu clic aquí.
Museu Tècnica Manresa
10/11/23El passat dia 9 de novembre el cicle inicial vam visitar el Museu de la Tècnica de Manresa, per aprofundir sobre el nostre projecte. Vam descobrir els telers i la maquinària que s’utilitzen a les fàbriques tèxtils. Seguidament vam realitzar un taller on vam haver… Llegeix més»


