El dia 26 de maig l’alumnat de cicle superior vam fer la sortida a Viladelleva, que estava programada per Dijous Llarder.
Durant el camí vam aprofitar per observar i conèixer més bé l’entorn del poble, també per conèixer l’ermita i alguna llegenda relacionada. Després de dinar, vam poder jugar una estona i així compartir moments diferents del dia a dia.
A la tornada, vam passar una mica de calor, però tot i això, va ser un dia fantàstic!
Si voleu veure les fotos, premeu l’enllaç.



Comentaris recents