Deixalleria mòbil a l’escola
18/12/25Aquest trimestre ha vingut la deixalleria mòbil a l’escola amb els alumnes de primer i segon. Ens van oferir un taller en el qual ens van explicar com separar correctament els residus i a quins contenidors s’han de dipositar. Tot seguit, ens van mostrar la… Llegeix més»



