The little shepherds 2025
23/12/25El dia 12 de desembre, l’alumnat de cicle superior va representar “The little shepherds”, els nostres Pastorets.
Gràcies a totes les persones que han col·laborat perquè aquest projecte sigui possible i especialment a tots els nens i les nenes de cicle superior.
Podeu visualitzar el vídeo i les fotos clicant la imatge.
Tió
19/12/25NIUS 1r TRIMESTRE
18/12/25Aquest trimestre ens hem iniciat en els Nius de cicle inicial, uns espais d’aprenentatge on els infants poden experimentar, descobrir i aprendre de manera activa i vivencial.
Al llarg d’aquests mesos, hem participat en diferents ambients que fomenten la creativitat, la curiositat i el treball cooperatiu.… Llegeix més»
Deixalleria mòbil a l’escola
18/12/25Aquest trimestre ha vingut la deixalleria mòbil a l’escola amb els alumnes de primer i segon. Ens van oferir un taller en el qual ens van explicar com separar correctament els residus i a quins contenidors s’han de dipositar. Tot seguit, ens van mostrar la… Llegeix més»
23 CORS DE SEGON
18/12/25
Amb el tema d’escola “1 cos 1000 descobertes” estem treballant el projecte d’aula. Els de segon aprenem molts aspectes del cos humà i sobretot el sistema circulatori, ja que ens diem 23 cors de segon. Aquest nom el vam triar entre tots a aprtir de… Llegeix més»
L’esquelet
18/12/25NIUS
17/12/25Al llarg del primer trimestre, els infants d’infantil han gaudit de dues tardes setmanals de nius. Els nius ofereixen espais diversos on poden triar, explorar i aprendre segons els seus interessos i ritmes, i a més, compartir les propostes amb els infants d’altres edats.
A través del niu científic, de construccions, d’art, de jugar i pensar, de lletres i de psicomotricitat, els infants desenvolupen la creativitat, l’autonomia, el pensament, el moviment i les relacions amb els altres. D’aquesta manera, es converteixen en protagonistes del seu propi aprenentatge, en un entorn segur, respectuós i estimulant.
Us deixem l’enllaç per poder veure les imatges.
Especial Nadal 4t
15/12/25Ràdio EI, grup 3
10/12/25Continuem una setmana més a Ràdio Escola Joventut. En aquest cas són els i les alumnes d’Educació Infantil dels grups d’I3, I4 i I5, els protagonistes del programa d’aquesta setmana. Aquí el teniu, esperem que us agradi! El podreu escoltar clicant a la imatge:
Llegeix més»




