EXPOSICIÓ DE L’OCEANIN A L’ESCOLA

Atenció, atenció!

L’escola Josep Nin es transformarà, el proper dilluns 27 de maig, en l’Oceanin!!!

Es tracta d’una situació d’aprenentatge que els nostres infants han estat treballant i aprenent al llarg de tot aquest curs, aprofundint, doncs, en l’ODS 14 que té com a objectiu la conservació del fons marí.

Tots aquests aprenentatges es plasmen en aquesta exposició feta per tots els infants de les comunitats que tindrà tres passes d’actuació: al matí a les 10 i 11’15h i l’altre a la tarda a partir de les 15’15h.

Us hi esperem a  tots i totes per aprendre amb nosaltres!

LET’S CLEAN UP

Imatge Suzy Hazelwood de Pixabay

El passat divendres, tota la comunitat educativa, des dels més petits fins al més grans, vam fer una bona obra: recollir deixalles i escombraria del nostre poble i de l’entorn natural més proper. Ho hem fet a partir del programa Let’s Clean Up, que aquest any també hi hem participat ja que som Escola Verda

És una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

La campanya de l’any 2024, ha tingut lloc entre el 10 i el 12 de maig de 2024.

Hem fet una recollida de 47’5 Kg!!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies d’aquest matí tant productiu!

EL NOSTRE NAIXEMENT

A la comunitat de mitjans hem treballat el nostre naixement compartint-ho amb tots companys/es de l’aula. Hem portat fotografies i li hem fet una entrevista a la nostra família per tenir molta més informació de com vam néixer.

Imatge Rene Asmussen de Pexels

ENS VISITA JOAN RIONÉ

Avui tota la comunitat educativa hem pogut gaudir de varies xerrades que ens ha ofert Joan Rioné, autor de varies obres fantàstiques educatives.

Gràcies per la visita!

SETMANA DE LES CULTURES

Aquesta setmana passada hem fet activitats relacionades amb les diverses cultures que convivim a l’escola, coneixent més aspectes representatius de cadascuna. Tot l’equip docent volem agrair a totes les famílies participants per acostar-nos la seva cultura i d’aquesta manera enriquir-nos a tots i totes!

Cliqueu a les imatges per veure les activitats de cada dia!

CULTURA MARROQUINA

CULTURA CATALANA