SORTIM AL BOSC A FER DE BIÒLEGS I BIÒLOGUES

Ahir tots els nens i nenes de cicle inicial vam sortir al bosc a fer d’investigadors (biòlegs i biòlogues). Una vegada al bosc vam explorar petjades, excrements, arbres, plantes i moltes coses més. Va ser una sortida fantàstica on ens ho vam passar genial i vam aprendre molt.

A P3 FEM RACONS DE LLENGUA

Els i les nenes de P3 fem racons de llengua. El treball per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma.

En un racó treballem amb les plantilles de grafomotricitat.

A  l’altre racó confegim el nostre nom i el dels companys amb lletres de goma eva.

I a l’últim racó resseguim el nostre nom i el dels companys.

Estem aprenent molt!!

SANTA CECÍLIA

Us deixem un recull de vídeos i fotografies del dia de Santa Cecília. Els nens i nenes van prepapar amb gran esforç i dedicació  algunes cançons que van cantar amb molta il·lusió a tots els assistents a l’espectacle.

NO A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El 25 de novembre ha estat designat per l’ONU com el “Dia internacional per a l’eliminació de la violència masclista” i per la igualtat de gèneres.

A l’escola ens vam solidaritzar amb la causa i vam realitzar la lectura de nous propòsits i, finalment vam realitzar una dinàmica on vam fer un gran mural amb missatges esperançadors de cada alumne.

JOCS TRADICIONALS AL PATI

Bones, la setmana passada els nens i nenes de l’escola van poder participar durant l’hora del pati de diferents jocs tradicionals. Alguns dels jocs tradicionals que van jugar van ser: el canut, xapes, baldufes, l’espardenya, patacons, bitlles catalanes,taba, la ratlla, la xarranca, etc.

A continuació, us adjuntem algunes fotografies.

2a JORNADA PATI PARTICIPATIU

Aquest dissabte unes quantes famílies de l’escola han començat a treballar per millorar el pati.

A banda de pintar rodes, també s’han començat a arreglar els palets per poder fer les construccions perquè juguin els nens i nenes de l’escola.

Moltes gràcies a les famílies col·laboradores.