Us acompanyem en el seguiment de la sol·licitud de preinscripció

Sabem que costa tenir al cap tot el calendari; per això, hem agrupat les dates i les actuacions més importants associades, en els tres moments d’aquest procés de la preinscripció escolar per al curs 2022-2023: abans de la preinscripció, durant la presentació de la sol·licitud i a l’hora de formalitzar la matriculació. En fem una repassada?

En aquests moments ens trobem en el punt 6: Les llistes les penjarem aquí a la web i a l’entrada de l’escola.

Del 13 al15 de juny de 2022: es podran presentar les reclamacions, utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions.

Cliqueu a la imatge per saber en detall el seguiment del procés de la  preinscripció!

Per qualsevol dubte i/o aclariment ens podeu escriure al correu: a8026725@xtec.cat