Noves propostes 4t

S’inicia una nova setmana i us voldríem afegir algunes propostes més a les que ja us havíem compartit.

• Pensar rodolins o un petit poema relacionat amb la primavera.
  • Repassar taules i multiplicacions i divisions d’una xifra.
  • Fer una petita recerca enregistrant el temps que fa (sol, sol i núvol, núvol,pluja), començant el proper dia 1 fins al 15 d’abril i fer-ne un gràfic i una taula. Feina molt semblant a la que vam fer al llibre de matemàtiques. Finalment, podeu fer la mitjana i la moda.
  • Fer una activitat plàstica relacionada amb la primavera, decorem casa nostra amb flors! Que es noti que LA PRIMAVERA HA ARRIBAT!
  • Descobrir noves activitats interactives.

US RECORDEM que cap a final de setmana cada alumne/a  ens ha d’enviar un correu explicant quines tasques ha fet aquests dies. Les nostres adreces són: annamas612@escolajoncadella.cat; gemmagrife@escolajoncadella.cat; aida@escolajoncadella.cat