“Let’s clean”

Let’s Clean és un projecte amb una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

El municipi de Sant Joan de Vilatorrada, s’ha sumat a aquesta iniciativa i ens ha demanat a les escoles de primària la nostra participació. Per aquest motiu,  el dijous 6 de maig els alumnes de 5è hem fet una sortida matinal pels voltants de l’escola i ens hem adonat de la quantitat de brutícia que hi ha pels nostres boscos. Som més conscients de la necessitat de tenir cura del nostre entorn.

Ha sigut una matinal molt divertida. Entre tots hem recollit un munt de residus. Desitgem que cada cop la gent sigui més conscient i no embruti tant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *