KAPLA 3r

Als nens i les nenes els encanta construir coses. Més aviat o més tard, no hi ha infant que es resisteixi a construir. A jugar i jugar!!

Els alumnes de CM tenen materials per construir en horitzontal, cobrint grans superfícies amb peces de mida generosa; i els jocs per crear mecanismes i circuits complexes.

Els jocs proposats són oberts i fomenten la imaginació, l’experimentació i la creativitat dels petits i petites.

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies i vídeos.

Valoracions dels alumnes sobre aquest espai:

• Hem fet construccions treballant en equip. Ens ha agradat molt l’espai Kapla.

Arnau, Pau, Judit

• Hem deixat volar la imaginació construint unes cases xinese amb terrats i balcons.

Ens hem divertit molt !!

Paola, Raluca

• Hem construit una gran “ mansión “. Ens ha costat molt però ho hem aconseguit.

Jairo, Bernat

• Hem construit un parc aquàtic i ens hem posat d’acord de com fer-ho.

Ayoub, Iker, Xavi, Anas

• Jo he fet una costrucció tota sola. M’ha quedat molt xula. És un apartament , a fora hi ha una plaça amb una estàtua i una carretera.

Marta

• Hem fet un hotel amb una rampa i un jacuzzi al capdamunt. Ha estat difícil decidir-ho i posar-nos d’acord.

Martina , Daniela

• Hem fet una construcción tots junts. Ens hem posat d’acord i al final hem ajuntat les cases.

Hao Hang i Brais

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *