COLÒNIES- 6è

Dilluns 13, dimarts 14 i dimecres 15 de maig els alumnes dels Volcans i la Sabana de sisè han anat de colònies a Cal Amadeo al Delta de l’Ebre. La primera tarda vam anar caminant fins a la llacuna per fer l’activitat de barquetes de perxar, antigues embarcacions típiques del Delta per navegar per canals i llacunes interiors amb la froça d’una perxa. Després de berenar vam observar la llacuna de l’Encanyissada (la llacuna més gran del parc natural). A la nit vam fer una gimcana pel Poble Nou.

L’endemà després d’esmorzar vam agafar les bicis per descobrir la llacuna de la tancada, lloc de descans i alimentació dels flamencs i vam arribar fins a la platja del Trabucador. A la tarda vam fer piragües al canal i després vam viure una petita experiència agrícola interessant (vam simular que sembràvem arròs). Vam acabar el dia amb una nit disco.

I vam arribar al final de les colònies. El darrer matí vam fer jocs al voltant de la casa i després de dinar vam tornar cap a Sant Joan.