SANT JORDI I JOCS FLORALS

23 d’ABRIL SANT JORDI, Diada senyalada i a l’escola amb moltes ganes de celebrar!

El dijous 20, els i les alumnes de 6è van ser els autèntincs protagonistes representant una versió de la llegenda de Sant Jordi. Ho van fer genial i ens ho van fer passar molt i molt bé!

Al matí de divendres, vam poder anar a mirar i comprar llibres, com també a comprar roses a la parada de Sant Jordi  que l’AFA va preparar amb molta il.lusió.

A la tarda vam continuar la celebració amb els Jocs Florals, llegint i compartint unes boniques lectures.

Moltes gràcies a tots i totes per ser-hi i per fer-ho possible!

Bona diada família Joncadella!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *