CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA SANT JORDI 2020

Els representants  d’aquest curs  del certamen de lectura en veu alta:  Irene Ribera Bonvehi de 6è i Arnau Muxí Bernadas de 4t, ens llegeixen petits fragments que de ben segur que us agradaran! Cliqueu a les fotografies.

Bona diada de Sant Jordi confinada però igualment estimada!

Activitats de Sant Jordi

BONA DIADA DE SANT JORDI!

Aquí teniu un recull d’activitats per fer en aquest dia tan especial. Cliqueu a la imatge i esperem que us agradin!

ACTIVITATS PER FER A CASA

Divendres, 20 de març de 2020

ACTIVITATS PER FER A CASA

Benvolgudes famílies,
Tal i com vam informar en el comunicat del 18 de març, els tutors/es han preparat algunes  activitats complementàries pels alumnes.
Recordem, que són voluntàries i no avaluables, no obstant, us animem a realitzar-les.
Per poder-les visualitzar cal que entreu  al menú de la pàgina web de l’escola  i cliqueu damunt el nivell que fa el vostre fill/a.
A part d’aquestes tasques, us oferim tot un ventall d’activitats per fer aquests dies de caràcter més lúdic.
Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

Ànims i  salut!

Equip Directiu

Matinal escola

Des de l’escola us volem agrair a tots aquells pares,mares, nens, nenes i mestres que dissabte vau ajudar i col.laborar a posar l’escola un xic més bonica. Sense voslaltres no hagués estat possible!

Moltes moltes gràcies! Junts fem escola!

CONSTRUÏM INSTRUMENTS DE CORDA

Els alumnes de 6è després d’aprendre com són els instruments de Corda ens hem decidit a construir-ne un.

Si vols descobrir com ens han quedat, clica la imatge i els podràs veure.

SANT JORDI A CICLE SUPERIOR

Què tal ha anat el Sant Jordi? Una mica diferent, oi? Tot i així, els videos que m’heu fet arribar…..m’han encantat i per això els vull compartir amb tots vosaltres!! Bona diada!! Cliqueu la foto.