A l’escola ha arribat la primavera i amb ella acabem el segon trimestre d’aquest curs tan especial. Gaudiu molt d’aquestes vacances i carregueu piles per tornar amb  energia i amb la mateixa alegria!!!

Cuideu-vos molt i bona pasqua família Joncadella!!!🌻🌼🌹🌺🌷🌾🌿

PREINSCRIPCIÓ:

del 15 al 24 de març de 2021

El Departament d’Educació ha posat en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris.

Avui hem celebrat la Cloenda del Programa Sí !!! Petits i grans ens ho hem passat genial fent diverses  proves que el CARDIO ❤ ens ha preparat per tots i totes nosaltres. També hem acabat la festa ballant la  cançó del moving !!!

Ho voleu veure? Cliqueu el CARDIO i comenceu a bellugar-vos!!!

LES DONES MÉS IMPORTANTS DE LES NOSTRES VIDES: 8 DE MARÇ 2021

L’escola ens sumem en el dia Internacional de les dones, al llarg de la setmana treballem amb els nostres alumnes diferents activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones.

Joncadella comencem a celebrar el 8 de març amb aquest  collage de les dones més importants de les nostres vides!!!

Famílies, una vegada més… Moltes gràcies  per la vostra col·laboració!

DIJOUS LLARDER

Per celebrar el dijous llarder hem fet diferents activitats, entre elles explorar l’entorn de Sant Joan de Vilatorrada. Cliqueu a la foto i ja veureu!!!

Xarxa Competències Bàsiques

Enguany   hem rebut el certificat  d’escola innovadora  per formar-nos durant tres cursos amb la  Xarxa de Competències Bàsiques (xarxa cb) promoguda pel  Departament d’Educació.
Aquesta formació ens  ha servit  per  iniciar, mantenir i consolidar processos de reflexió-acció en equip i en xarxa per transformar… Llegeix més»

Laboratori de transformació

Aquest curs el Claustre ens formem en el Laboratori de transformació, projecte del  Departament d’Educació que impulsa iniciatives de col·laboració, de coresponsabilització i de treball conjunt entre els diferents agents i actors educatius.
Sense deixar de banda la nostra línia d’escola,   volem avançar cap a… Llegeix més»

CRIBRATGE A L’ESCOLA

Dijous, 21 de gener, es va realitzar un cribratge com a mesura enfront de la covid-19 per a tots els i les professionals de l’escola Joncadella: docents,   personal d’atenció i serveis i personal d’atenció educativa, personal de cuina i menjador, manteniment, neteja, etc.

El cribratge es va fer mitjançant una prova PCR recollida per automostra.

Gràcies a la col·laboració de tots i totes fem de Joncadella una escola més segura!

Ja ha arribat l’últim dia de curs del primer trimestre i amb ell el concert de Nadal. Un concert amb un format ben diferent, però esperem que des de casa,  en gaudiu tan com ho hem fet nosaltres. Cliqueu el teló i que comenci l’espectacle!!!
Bones… Llegeix més»

EL NOSTRE ARBRE D’ADVENT

Aquest curs hem fet el nostre ARBRE d’ADVENT!!! Tota l’escola gaudim d’ aquest calendari: jugant, creant, pensant, compartint, aprenent… Ho voleu veure? doncs, cliqueu a la foto i en veureu un petit recull.

Dia de la Música

Aquest curs també hem volgut celebrar el dia de la música i amb la participació de tots i totes  vosaltres  ha estat possible!!!

NENS I NENES de l’escola  Joncadella… Sou uns GRANS artistes!!!

Gaudiu molt d’aquest vídeo i seguim amb aquest bon RITME!!!

DIA UNIVERSAL DELS DRETS DELS INFANTS

Avui,  20 de novembre és el dia universal dels drets dels infants.
Des de la nostra escola,  treballem i donem eines sobre els  coneixement dels propis drets ja que pensem que és fonamental per a construir un món millor per a la infància, com també per  contribuir… Llegeix més»

Benvinguda a l’escola

Aquest any està sent un curs ben diferent i entre tots  vam decidir que no ens volíem quedar sense aquesta festa. Volíem una benvinguda per conèixe’ns tots i  presentar el nom de les classes.

Voleu saber quin tema treballem amb més detall aquest curs?  Mireu amb molta atenció  el vídeo de la presentació on vosaltres sou els autèntics protagonistes!!!

Esperem que en gaudiu i molt benvinguts a tots i a totes a la vostra escola, Joncadella!!!

INFORMACIONS IMPORTANTS CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Estem a les portes de començar un nou curs escolar i som conscients del neguit que aquest moment suposa i més encara dins la situació que estem vivint. Ho tenim tot organitzat per començar d’una manera planera i tranquil.la però, davant les informacions d’aquests… Llegeix més»