L’alumnat de 6è ha dedicat les últimes sessions d’estratègia digital a elaborar unes notícies. El procés va començar per la repartició de tasques, la redacció de la notícia, la gravació i l’edició. Aquesta activitat ens ha servit per aprendre més sobre el món audiovisual.
Per veure els vídeos cliqueu a la imatge següent:



Comentaris recents