PRIMER LEGO CHALLENGE LES ESCOLES

Durant els últims dies es va dur a terme el primer Lego Challenge de Les Escoles. La temàtica sobre la qual va girar el repte proposat tenia molt a veure amb el projecte interdisciplinar que s’ha treballat al llarg del curs:

“L’aigua en temps de sequera”

Els reptes es van dur a terme amb grups intercicles a partir d’un vídeo motivador.

A educació infantil es feia una construcció guiada d’elements relacionats amb l’aigua.

A educació primària el repte ja va ser una mica més complex, responent a la pregunta què podem construir per conservar l’aigua, l’alumnat va haver de dissenyar, construir i programar (això només a CM i CS) un element, objecte, edifici… que ens servís per no quedar-nos sense aigua.

Va ser una activitat molt motivadora, on tothom hi va tenir l’oportunitat d’aportar idees i participar.

Si voleu veure les imatges només us cal clicar als següents enllaços:

EDUCACIÓ INFANTIL

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>