VINCENT VAN GOGH A 4T

Aquest trimestre, els alumnes de 4t estem treballant el pintor holandès Vincent Van Gogh. Va vendre només una obra d’art durant la seva vida i ara és el pintor postimpressionista més reconegut de tots els temps.
De totes les seves obres, ens hem decidit per pintar… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR

Avui ha tingut lloc l’apadrinament lector entre l’alumnat de 6è i de 1r. Els més petits han gaudit de la lectura acompanyats dels seus padrins i padrines.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies de la jornada.

 

Els enciams d’infantil

El grup d’I4 va plantar enciams a l’hort de l’escola. Els objectius d’aquesta activitat eren aprendre a plantar aquest planter, poder-ne veure el seu creixement I ser conscients del temps que necessiten per crèixer així com també, tenir-ne cura. A veure si podem fer-nos una… Llegeix més»