FEM LA MONA

L’últim dia de trimestre vam celebrar-ho d’una manera ben dolça: fent les mones! Durant el matí cada classe va anar guarnint les seves mones amb molta cura, i a la tarda vam sortir a la zona nord a menjar-nos-la conjuntament tota l’escola. Per acabar la… Llegeix més»

PSICOMOTRICITAT A EDUCACIÓ INFANTIL

Jocs a través del material reciclat
Els alumnes d’infantil han gaudit d’unes sessions de psicomotricitat amb material reciclat: ampolles, tubs, iogurts….
A través de la imaginació, manipulació i creativitat, han creat jocs nous tot treballant la punteria i la coordinació oculomanual.
S’ho han passat molt bé!
Aquí en teniu,… Llegeix més»

Teatre en anglès 1r, 2n i 3r

L’alumnat de Cicle Inicial i tercer va assistir a la representació de l’obra de teatre anomenada “Pinocchio” representada totalment en anglès. L’actuació va tenir lloc al Pavelló de l’Oli durant el matí.  Fou una experiència d’ aprenentatge força divertida i animada ja que alguns de… Llegeix més»