Entrega de premis Fira de l’Oli

Divendres 16 de gener, una representació d’alumnat de la nostra escola va assistir a l’acte de lliurament de premis per la participació de la nostra escola a la Fira de l’Oli, una iniciativa que any rere any posa en valor la implicació dels centres educatius del municipi.

En aquesta ocasió, el Patronat de la Fira de l’Oli ha obsequiat la nostra escola amb una caseta per guardar el material del pati de l’alumnat d’Educació Infantil, així com pilotes perquè tot l’alumnat pugui gaudir-ne durant l’hora del pati. Agraïm molt aquest material, que contribueix a millorar els espais de joc i convivència del centre.

Volem donar les gràcies al Patronat de la Fira per aquest reconeixement i per la seva col·laboració amb la comunitat educativa.

Clicant sobre la imatge següent, podreu veure les fotografies de l’acte.

Bones Festes!

Des de l’Escola La Rabassa desitgem, amb tota la nostra força, l’arrelament profund a les nostres tradicions, el benestar de les vostres famílies, el creixement dels valors que acompanyen l’educació dels més petits, i que el caliu d’aquestes dates ompli el vostre esperit.

A la Rabassa caguem el Tió

Al llarg del dijous tot l’alumnat va fer cagar els tions de l’escola amb molta energia, ho van fer cantant ben fort la cançó i picant uns bons cops de bastó, si ho voleu veure només us cal clicar a la imatge:

 

Festival de Nadal

Aquest divendres al matí hem fet a la Rabassa el festival de Nadal. L’alumnat per cursos han preparat unes cançons amb la seva coreografia i les hem pogut veure al gimnàs de l’escola, les voleu veure també? Doncs cliqueu a la imatge següent, i us… Llegeix més»

Festival de La Marató 2025 – “Festa Major de Les Escoles”

Aquest curs, el festival solidari de La Marató va tenir un significat especial, vinculat al projecte interdisciplinari de centre “Cultura i tradicions catalanes”. Durant les setmanes prèvies, l’alumnat i el professorat van treballar intensament per preparar un conjunt d’actuacions inspirades en una autèntica “Festa Major de Les Escoles”, plena de color, música i tradició.

Enguany, gràcies a l’esforç i la col·laboració de l’AFA, vam comptar amb la gravació professional de l’acte per part de TV Borges, fet que ens va permetre captar i conservar un record de gran qualitat.

Ara, a través de la fotografia següent, podeu accedir a la gravació completa del festival, que ja hem penjat a la web.
Esperem que en gaudiu molt!

Volem aprofitar per felicitar i agrair el gran esforç de tot l’alumnat i del professorat, que van treballar amb entusiasme, creativitat i dedicació per fer d’aquest festival un esdeveniment únic i molt especial.