Sortida Cicle Inicial al Parc de la Mitjana

El passat divendres 31 de març, els nens i les nenes de Cicle Inicial vam fer l’excursió del trimestre al Parc de la Mitjana de Lleida.

A l’arribar vam esmorzar i després ens vam dividir per classes i cadascuna va iniciar les activitats.

Acompanyats d’unes monitores vam visitar l’exposició d’essers vius que habiten el parc i després vam fer un circuit per descobrir la fauna i la vegetació del lloc.

Vam veure alguns animals però la majoria estaven amagats i vam descobrir un cau de teixons. També vam caminar per damunt del pont de fusta que travessa el riu Segre. És molt impressionant!

Vam poder veure arbres molts alts i de diferents tipus i també vam recollir coses del parc (pedres, branques, herbes, fulles, canyes, etc.) per poder fer després un dibuix al terra.

Quan es va acabar el taller ja era l’hora de dinar i teníem molta gana. Vam menjar a l’àrea de pícnic i després vam jugar als gronxadors fins l’hora de tornar.

Ens ho vam passar molt bé!

Per veure les fotos cliqueu AQUÍ

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>