Greta i els trihumans

Després de molts mesos de preparació els alumnes de 6è finalment han presentat la òpera infantil Greta i els Trihumans al Teatre Auditori de Granollers junt amb l’Orquestra de cambra de Granollers, el cor infantil d’Amics de la Unió i els alumnes de 6è del Ferrer i Guàrdia. Ho van fer dissabte davant de gairebé 700 espectadors i ho han repetit avui per un públic escolar. Els alumnes han format part d’un espectacle de 60 minuts amb música de Joan Vives i lletra de Piti Español. L’obra tracta com Greta Thumberg es torna en la impulsora dels Fridays for Future per manifestar-se en contra el canvi climàtic. Ha estat una experiència molt enriquidora i plena d’emocions. Alguns dels alumnes ja preguntaven quan podran tornar a pujar a un escenari així.