Els cazatalentos participen en la trobada de cooperatives

Aquest mes vam participar en la trobada de cooperatives del projecte CUEME. 6 escoles que hi participem aquest any. Vam presentar els nostres productes i el projecte de la nostra cooperativa: Cazatalentos. Entre els assistents hi havia l’alcaldessa , ha estat tot un acte institucional. La Nour i el Mohamed B, es van encarregar de fer la presentació de la cooperativa amb el suport d’un powerpoint. L’Enmanuel i Alh van ser els encarregats de recollir una placa de reconeixement de la nostra participació. A continuació vam gaudir d’uns tallers preparats i dinamitzats per l’alumnat de l’Institut Carles Vallbona. Ha estat tota una experiència, ben segur que quedarà en els nostres records d’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *