APRENENT LA REPRODUCCIÓ HUMANA

Aquest segon trimestre, l’alumnat de 5è ha estat treballant la reproducció humana: les parts i el funcionament de l’aparell reproductor femení i masculí, el procés de fecundació i el procés de gestació. Amb tot plegat, han après com el nostre cos canvia amb el pas dels anys, els canvis hormonals i físics que apareixen tant en el cos femení com al masculí i com actuar amb l’arribada de la menstruació.

Per concloure la situació d’aprenentatge, l’alumnat de 5è ha compartit els coneixements apresos amb les nenes i els nens de 6è A. Per fer-ho, s’han agrupat en equips de treball i han preparat: una exposició oral i un mural amb plastilina; dels diferents temes treballats.

En general, ha estat un tema d’allò més interessant i significatiu. A més, l’activitat final ha estat molt enriquidora per ambdues classes.

Us convidem a que veieu tot l’aprenentatge adquirit.

Cliqueu a la imatge