3r DE RUTA PER GRANOLLERS

El passat dimecres 7 de febrer, l’alumnat de 3r va fer una ruta per Granollers, concretament pel centre històric, relacionada amb el centre d’interès que estem treballant a medi: Granollers, la meva ciutat.
L’objectiu principal de l’activitat, era saber moure’ns per la ciutat fent servir un plànol i identificar els edificis o construccions més rellevants de la ciutat. Per fer-ho cadascú tenia un plànol i havia de resseguir el camí i encerclar tots els edificis importants que ens trobàvem al llarg del recorregut. Vam veure entre d’altres: l’adoberia, les restes de la muralla medieval, l’ajuntament, la porxada, etc.A la tornada, les mestres estàvem “perdudes” i no sabiem el camí per arribar a l’escola, sort que les bastoneres i bastoners ens van saber indicar amb el plànol!