V centenari de la 1ª volta al món Magallanes- Elcano

Atenció passatgeres i passatgers el vaixell està a punt de salpar, tothom a bord que ens espera un llarg i interessant viatge pel món!

Des del port de l’escola Joan Solans us hem preparat un viatge sorprenent, aprofitant la celebració del 5è centenari de la 1ª volta al món, cada curs ha triat un dels ports on els 3 vaixells que vam realitzar aquest viatge van atracar. Preparades i preparats, doncs som-hi, alcem àncores!

Els més petits de l’escola són:

Els de 1r han triat el port de l’illa dels Taurons

L’alumnat de 2n ha triat l’illa de Borneo

Els de 3r han triat el port de Sanlúcar de Barrameda a Sevilla on va començar aquesta aventura

L’alumnat de 4t han triat el port de les illes Marianes

L’alumnat de han triat el port de Tenerife

I per últim els més grans de l’escola, 6è A, han triat Rio de Janeiro i 6è B Cap de Bona Esperança (Sud- Àfrica).

Ara que ja sabeu la temàtica d’aquest curs, us esperem a la Rua de Carnaval i a la tarda obrirem les portes per poder gaudir dels balls que ha preparat tot l’alumnat del Joan Solans. Animeu-vos i veniu a fer xerinola i molta gresca!