Kilòmetres Solidaris

Un any més, tota l’escola ha organitzat i participat en la cursa Kilòmetres Solidaris, amb la fundació Save the Children.

L’escola i el seu entorn més proper és conscient de la problemàtica de la fam i la desnutrició infantil que hi ha actualment arreu del món. Per ajudar, cada família aporta donatius per ajudar a la fundació Save the Children a fer front a aquesta trista realitat. Aquest any ha estat tot un èxit! És l’any que més recaptació hem obtingut. Moltes gràcies a tothom!

Per descomptat, també ha estat un dia molt emotiu. Tota l’escola ha fet la cursa, on grans, petits i famílies han pogut participar conjuntament.

Gràcies per la participació de tothom. Sense vosaltres, aquesta activitat no tindria sentit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *