Jornada de Suport Vital Bàsic

El passat divendres 18 vam celebrar a l’escola per primer cop, i no serà l’últim, la Jornada de Suport Vital Bàsic. En aquesta jornada l’alumnat de sisè hi teníem una participació important. Érem els encarregats/des d’explicar i fer difusió a tots els cursos del telèfon d’emergències del 112. Ens vam preparar unes representacions i exposicions orals que van ser molt ben rebudes per part de tothom. Així que gràcies per la vostra atenció i ara ja estem més preparades per saber com gestionar alguna situació d’emergència.