FEM VOLAR LA IMAGINACIÓ

Els alumnes de 6è han anat a la Biblioteca Roca Umbert a fer l’activitat “Juguem amb els àlbums il·lustrats”.

La Marta ha estat la nostra guía. Ens ha demanat que fem dos grups. Els alumnes del primer grup han entrat a la sala, s’han assegut sobre un dels coixins vermells i s’han tapat els ulls amb un antifaç. Els del segon grup han entrat amb un àlbum il·lustrat en mà, s’han assegut al costat d’un company o d’una companya i han començat a llegir aquest.

Aquesta activitat ens ha permès deixar volar la nostra imaginació! En acabar de llegir-lo em pogut treure’ns l’antifaç per veure les il·lustracions de llibre i ens hem adonat que la imatge que creada mentalment no sempre correspon a les de l’il·lustrador/a del conte.

Posteriorment, hem comentat entre tots l’experiència i les dificultats trobades en dur a terme aquesta activitat. ENS HA AGRADAT MOLT!

Mireu que bé ens ho hem passat!