SANTA CECÍLIA

El 22 de novembre és el DIA DE SANTA CECÍLIA, patrona de la música.

La música forma part del nostre dia a dia, tant que fins i tot pot arribar a canviar les nostres emocions. Però, més enllà de tot això, la música és art i és una manera molt important d’expressar-se. I no només d’expressar-se amb el món, sinó també amb nosaltres mateixos.

Per tot això, l’equip docent de l’escola vol celebrar amb tots vosaltres aquest dia!

Des de l’Ajuntament també han fet una aposta per la música com a element transformador i imprescindible que ha d’estar present en el nostre dia a dia. Enguany, ha fet arribar a tots els centres educatius uns quants exemplars del llibre Singing loud, amb cançóns infantils en anglès que promou l’aprenentatge de la música i de la llengua anglesa.

Aquest llibre ha estat creat per una mare de l’escola, la Paula Forconi, i volem aprofitar aquest espai obert a tota la comunitat educativa per a felicitar-la.

Els nostres alumnes podran gaudir del llibre a les biblioteques de l’aula i de l’escola.

1. Jordi Valero

Hola, Maria José fa temps que no sabem de tu, en un dia tan especial volia dir-te que et trobem a faltar món. Gràcies per haver permès durant dos anys gaudir d’aquest dia tan especial amb la classe de l’Eric, tocant alguna cançoneta encara que sigui amb el meu nivell amateur.

Esperem veure’t aviat a l’escola de nou.

A la resta de l’escola a gaudir d’aquest dia tan especial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *