Hem gaudim plegats de la CIÈNCIA!

La setmana passada, en el marc de la Setmana de la Ciència, l’escola va organitzar tota una sèrie d’activitats per la difusió de la ciència entre el nostre alumnat: tallers científics organitzats per l’Ajuntament de Sant Joan Despí, exposicions, activitats científiques i artístiques, enigmes… Tota una gran oferta científica en diferents formats a l’abast de tothom!

Volem agrair la participació de tots els pares i mares que han col·laborat realitzant algun experiment a les aules o a través de l’enregistrament d’un vídeo. Un curs més, les famílies han col·laborat amb l’equip de mestres per tal de despertar l’esperit científic dels més petits.

Gràcies! Hem gaudim plegats de la CIÈNCIA!

#STEAMcat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *