Projecte PASSAPORT EDUNAUTA. Educació 360.

L’ escola Joan Marquès i Casals ens hem sumat a la crida del Projecte Passaport Edunauta.

Aquest és un projecte d’ampliació d’oportunitats educatives i d’acreditació dels aprenentatges fora escola per a infants de 3 a 12 anys, que catalitza i connecta tota la potència educativa d’un territori. És una iniciativa que sorgeix en el marc de l’Educació 360 i que està impulsada per la Cooperativa +Educació i la Fundació Bofill. amb la col.col·laboració de l’ Ajuntament de Terrassa.

A través d’ una metodologia innovadora que reforça l’ equitat, connectant oportunitats educatives, involucrant a tot el teixit comunitari, tot reconeixent els aprenentatges fora de l’ escola.

Totes les activitats que en un futur es podran realitzar a les diferents entitats públiques i privades de Terrassa, ara es  faran dintre de l’ escola amb el grup bombolla degut a la pandèmia. Són activitats que realitzaran els alumnes de 5è i 6è.

Els alumnes d’ aquests cursos ja tenen un passaport edunauta on l’infant pot reflectir tot el que aprèn explorant i gaudint de les activitats educatives que ofereix el seu entorn.

La primera sessió serà un scape room!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *