Nova activitat extraescolar conjunta amb les escoles adherides al Passaport Edunauta

El projecte del Passaport Edunauta ens ofereix la possibilitat de fer una activitat extraescolar gratuïta al nostre centre.

Els alumnes de cinquè han decidit que volen fer CUINA. L’ activitat extraescolar començarà el dia 13 de gener  i acabarà el dia 7 d’ abril. Serà l’ entitat eina cooperativa qui es farà càrrec d’ aquesta activitat extraescolar on participaran finalment 16 alumnes de cinquè de la nostra escola i 4 alumnes d’ altres escoles. L’ activitat es realitzarà tots els dijous de 17.30 a 18.30h. És tracta d’ una activitat subvencionada gràcies a la participació en aquest projecte tan fantàstic.