Continuem amb el Projecte Passaport Edunauta.

Aquest curs 21/22 continuem amb el projecte Passaport Edunauta. Els alumnes de cinquè participen en aquest projecte ple d’ oportunitats.

El passaport augmenta el seu volum d’ activitats i propostes tant als alumnes com a les famílies d’ aquests.

Aquest any hi haurà un acompanyament tant a les famílies, com als mestres. I es recuperarà la idea original de les activitats fora de l’ horari lectiu, educació 360 real.

Tots els nens i les nenes que estan dintre del passaport edunauta gaudiran de la possibilitat de realitzar tota mena d’ activitats, la majoria gratuïtes, en diferents entitats. Només caldrà apuntar-se, ganes i il·lusió.

Animeu-vos a participar!