Portes d´entrada.

Els alumnes de 2n, Mixt , 3r, 5è i 6è han d’entrar per la PORTA  DEL CARRER ROiG VENTURA ( davant del parc) Veure vídeo vídeo entrada 2n, mixt, 3r, 5è i 6è

Els alumnes de p3 p4, p5 , 1r han d´entrar només per la porta de l’ AVINGUDA DEL VALLÈS. Veure vídeo Vídeo entrada alumnes p3,p4,p5, 1r

Els alumnes de 4rt entraran per la porta del descampat ( edifici que toca al camp de futbol ). Aquesta que veieu a la foto

Recordem que a la nostra escola els alumnes de tercer a sisè poden venir sols i  marxar sols a casa.

Quan les famílies no puguin portar al fill petit i sigui el germà gran qui s ́encarregui: si ambdós coincideixen en el torn d’entrada,el/la gran entrarà amb el petit/a per la porta que li correspon al petit/a i posteriorment anirà a la seva fila.Si el petit/a ha d’entrar més tard que el gran, aquest segon s’esperarà al torn del petit/a i entrarà amb ell/a el deixarà a la fila corresponent i s ́anirà a la seva classe. En cas que el petit/a entri abans que el gran, aquest l’acompanyarà la porta,el deixarà en el recinte escolar i anirà a la seva porta d’entrada per esperar el seu torn.Seria recomanable que fossin les famílies qui portessin al petit,perquè així el gran no s ́hagués d ́esperar o fer tard a la seva classe.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *