Entrega de diplomes del Projecte Passaport Edunauta

Aquesta tarda ha estat molt especial per l’ escola i en especial pels alumnes de cinquè i sisè que han participat en el Projecte del Passaport Edunauta.

Hem celebrat l’ entrega de diplomes. En aquest acte ens han acompanyat el Sr. Noel Duque, regidor de l’ ajuntament de Terrassa;el  Sr Iñaki Olaortua , inspector de l’ escola; i per part del Servei d’ educació de l’ ajuntament la Sra. Leticia Jiménez, Nathalie Edmon i Palmira Domènech.

Aquest és un projecte de la fundació Bofil i la cooperativa+ educació ,  recolzat per l’ Ajuntament de Terrassa que pretén potenciar l’ educació més enllà de l’ escola. No educa només l’ escola ,educa l’ entorn.

Aquesta iniciativa vol potenciar els aprenentatges en l’àmbit extracurricular, disminuir la segregació educativa i donar visibilitat a la xarxa que formen escoles, entitats i famílies.

Gràcies a tots per la vostra participació i implicació en el projecte.