Acte d’agraïment Projecte : Una tireta un somriure.

La Sala de Sant Jordi de l’ hospital de Terrassa ha acollit avui l’ acte de agraïment a les associacions de pares i mares de les escoles que hem participat en aquest projecte. La Marisol, la Sara i la Suska en representació de les nostres mares han estat en aquest acte en representació de la nostra escola. S’ han recollit més de 500 caixes.

Els més petits de la ciutat estan molt contents i van agrair molt el fet de que les tiretes en les diferents vacunacions COVID i molts altres ocasions ajudessin a superar aquests moments d’ una manera més tranquil·la i alegre.

Volem donar les gràcies a tots aquells que vau col·laborar en aquest acte tan solidari i bonic.