VISITA DELS ALUMNES DE 1r A LA BD6

Aquesta setmana els nens i les nenes de 1r hem visitat la Biblioteca del Districte 6. Primer hem pogut veure l’exposició amb els treballs de Sant Jordi que hem fet tots els alumnes de l’escola. Després hem  fet un petit recorregut per la secció infantil i ens han explicat com està organitzada la biblioteca i què hi podem trobar. A continuació ens han presentat diversos contes populars com ara La Caputxeta vermella, Els tres porquets, La bella dorment… Dins d’una capsa hi havia pots de vidre amb objectes que representaven cada conte. Entre tots i totes els hem anat relacionant. Finalment, hem pogut llegir alguns llibres.

Ara és el moment d’anar a la Bd6 amb les famílies per a fer-vos el carnet i per a poder veure l’exposició de Sant Jordi. A veure si us animeu!