VISITA A LA BD6

Hola famílies!

Aquesta setmana els nens i les nenes de 2n i 3r han anat a visitar la Biblioteca del Districte 6. Els alumnes de 2n han escoltat un conte molt original i divertit que porta per títol “L’endrapallibres”. També han mirat diferents llibres i per grups s’han posat d’acord i han elaborat un petit menú, triant un llibre de 1r plat, un de 2n plat i un altre per les postres. Els alumnes de 3r han fet un petit recorregut per veure el tipus de llibres que hi ha a la secció infantil. A continuació, han fet un repàs de les normes de la biblioteca i després han fet un joc relacionat amb això.

Tot plegat ha estat molt interessant i divertit.

Aquí us deixem un petit recull d’algunes fotos.