Visita a l’ Ajuntament de Terrassa

Avui els alumnes de 3r hem visitat l’Ajuntament de Terrassa, ja que fa dies que estem fent el projecte de la nostra ciutat. Hem pogut veure la sala de plens, hem conegut al nostre alcalde Jordi Ballart i inclús ens ha ensenyat el seu despatx amb una porta secreta i hem sortit al balcó. Alguns alumnes hem llegit cartes amb les nostres peticions per millorar la ciutat. @jordiballartpastor ens ha escoltat i ha pres nota de tot i ens ha dit que en dos setmanes començaran les obres del Parc de la República! Ha sigut una gran experiència! Esperem que @jordiballartpastor ens faci una visita a l’escola aviat per ensenyar-nos com será de maco el parc del costat de la nostra escola.