Sortida al Museu Blau de Barcelona

Hola famílies!

Al llarg d’aquesta setmana, els diferents grups de quart de l’escola hem visitat el Museu Blau de Barcelona per realitzar una activitat sobre la classificació dels animals que ha servit de cloenda del projecte sobre els éssers vius que hem estat fent a l’escola.

És la primera vegada que l’escola fa una sortida al Museu Blau, però ben segur que repetirem, perquè ens ha agradat moltíssim. Ha estat una activitat molt ben aprofitada. Moltes gràcies a les educadores del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.